pies nad morzem w Międzyzdrojach

Międzyzdroje z pieskiem

Wybraliśmy się nietypowo, bo w lutym do Międzyzdrojów. Chcieliśmy sprawdzić czy warto wybrać się na spacer psem nad morze. Celowo wybraliśmy wyjazd do Międzyzdrojów, gdyż jadąc trasą S3 ze Szczecina mieliśmy tylko 90km w jedną stronę i mogliśmy tego samego dnia jeszcze wrócić.

Outdoor niezbędne akcesoria do wypraw turystycznych z psem

Zatem zabraliśmy ze sobą naszego czworonoga do samochodu. Założyliśmy na samochód nasz wytrzymały protektor do bagażnika. Zabraliśmy też nasz niezbędnik z akcesoriami zoologicznymi i ruszyliśmy w drogę. Przejazd drogą S3 jest bardzo szybki i bezproblemowy. Polecamy wszystkim, którzy mieszkają w okolicach Polic, Goleniowa czy Gryfina taki jednodniowy wypad.

Podczas tej wyprawy wyjątkowo zabraliśmy kolczatkę oraz kaganiec plastikowy, a to ze względu na obecność innych psów w okolicy molo. Chcieliśmy uniknąć psiej bójki, a kolczatka pozwoliła uniknąć nadmiernego ciągnięcia przez to ponad 35 kg psisko w centrum miasta.

pies nad morzem w Międzyzdrojach

Międzyzdroje i okolice co zwiedzać będąc z psem

Będąc w tym mieście z czworonogim nawet poza sezonem wypoczynkowym warto zobaczyć parę miejsc. My odwiedziliśmy promenadę gwiazd, gdzie znane osoby odcisnęły dłonie. Promenada powstała 1996 roku i jest tam mnóstwo znanych odcisków dłoni. Między innymi dłonie odcisnęli: Cezary Pazura, Michał Żebrowski,  Krystyna Janda czy Michał Bajor. Nasz Korso też podczas tego spaceru przymierzał czy odcisk łapy pasuje do którejś znanej osobistości. Obok, alei gwiazd warto zobaczyć rzeźby przedstawiające znanych artystów między innymi pomnik Jana Machulskiego czy ławeczke Gustawa Holuubka.

Kolejnym ciekawy miejscem jest molo. Molo w międzyzdrojanach ma 400m długości. Wstęp na molo jest bezpłatny cały rok. W związku z tym przeszliśmy na sam koniec z naszym psiakiem. Nie byliśmy w tym jedyni. Na molo naliczyliśmy 5 psów jednocześnie!

Będąc na molo warto przejść się wzdłuż promenadą nadmorską, która rozciąga się przez praktycznie całą plaże. Na promenadzie znajdują się punkty widokowe. My zdążyliśmy w ciągu jednodniowej wycieczki przejść ją całą i naprawdę warto.

Czy można z psem wyjść na plaże?

Na plaże poza sezonem można wchodzić z psem. Jest to po 31 października, w tym czasie legalnie można chodzić po całej plaży. W tej miejscowości plaże są piaskowe, dlatego też polecamy je na spacery z psami.  Trzeba jednak pamiętać o sprzątaniu po swoim czworonogu! Po za sezonem wolno wypuszczać psa tylko na psiej plaży w Międzyzdrojach! Więcej można przeczytać w regulaminie plaży.

Dla osób zainteresowanych podajemy namiary:

Plaża dla psów Międzyzdroje
Wejście L
ul. Gryfa Pomorskiego 80
Międzyzdroje 72-500
Polska
W GPS można podać 53.923200, 14.421200

Restauracje w Międzyzdrojach

To był niestety największy ból. Z powodu posiadania czworonoga mieliśmy ograniczone możliwości wchodzenia do restauracji. Ogródki są zamknięte w lutym co przysporzyło nam problemów. Uprzedzamy, dlatego, że albo zabieramy wałówkę lub kupujemy coś w supermarkecie, albo jemy w restauracji naprzemiennie. Niestety kebaby i inne fast foody w okresie zimowym są zamknięte.

Okolice Międzyzdrojów.

Osobą, które spędzają cały weekend w Międzyzdrojach i mają więcej czasu na zwiedzanie polecamy:
Kawcza Górę
Woliński Park Narodowy
Okolice Bunkrów V-3
Ścieżka Przyrodniczo-Historyczna „Biała Góra”

Wszystkie te miejsca nadają się na spacer z psem. Z przyczyn oczywistych pomijamy w tym zestawieniu bałtycki park miniatur czy muzeum figur woskowych.

PERHAL

O naszym sklepie

Hurtownia Zoologiczna

Jesteśmy Polskim producentem legowisk dla psów. Zapraszamy do zapoznania się z nasza pełną oferta produktową.